הסיפור של איילת אוברמן –שיווק ממוקד תוצאות

נעים מאוד, אני איילת אוברמן

לאחר שנים של התמקצעות בעולמות השיווק בחברות מובילות במשק כמו 'תנובה' ו'Unilever', אני מלווה בעשור האחרון עסקים מגוונים בתהליכי שיווק שונים

ובעיקר –

ביישום מהיר, ממוקד ואפקטיבי של תכניות השיווק, מהלכים דיגיטליים וליווי המכירות כדי להשיג את המטרות והיעדים של הארגון.

הנה מה שנעשה כדי להפוך את השיווק שלכם ליעיל ואפקטיבי יותר

  1. הכנת תכנית אסטרטגית חכמה ומדויקת
    תכנית אסטרטגית היא אבן הדרך של הארגון. זהו הקו המנחה שמאפשר לנו לבדוק כל העת האם אנחנו עומדים ביעדים ובתהליכים שהגדרנו לעצמנו ואם לא – האם מוטב לבחור בדרך אחרת.

 

  1. ביצוע תכנית השיווק בצורה אפקטיבית
    כדי להצליח, להתקדם ולצמוח נדרש להכין תכנית שיווקית מדויקת, שתביא ליישום אפקטיבי של האסטרטגיה, תוביל לתוצאות ותגדיל את ההכנסות. מומלץ לקבוע מראש מי ינהל ויבצע את התכנית – אחרת היא תצבור אבק על המדף.

 

  1. שיווק ומכירות – שילוב קריטי לכל ארגון
    כולנו יודעים שהמכירות מוציאות לפועל את השיווק.אבל ארגון שמתמקד רק בשיווק ואינו מוודא שהמכירות מתבצעות בצורה מקצועית ואפקטיבית – לא יממש את מלוא הפוטנציאל של האסטרטגיה השיווקית.

 

  1. בחינה מתמדת של התחרות והשוק
    התחרות כמעט בכל תחום משמעותית ומורכבת וכל ארגון חייב להיות עם אצבע על הדופק כל הזמן, במיוחד כדי להיות מוביל ולא מגיב. במקרים רבים לא צריך להמציא את הגלגל. אפשר ללמוד המון מהניסיון של עסקים אחרים ואפילו מפעילות המתחרים – הן על השוק והן על הלקוחות.

 

  1. יצירת בידול ויתרון יחסי – קריטי להצלחה
    בידול ויתרון יחסי מסייעים משמעותית לארגון ולמותג להצליח. הטוב ביותר הוא שהמיתוג יתבסס על אמת מוצרית. באותם מקרים שהמתחרים שלנו טובים גם הם ואין הבדל גדול בין המוצרים או השירותים, חשוב מאוד ליצור בידול תפיסתי.

 

  1. מדידה, ניתוח , בחינת התוצאות ובקרה מתמדת
    כל מהלך שיווקי צריך להיבחן על ידי המשפט "מה יוצא לי מזה". מדידה, ניתוח ובקרה מתמדת של התהליכים, תיתן לנו תמונה מלאה לגבי עמידה ביעדים ובתקציב. התשובה לשאלה צריכה להיבחן בטווח הקצר ובטווח הארוך, הן מבחינה כלכלית והן מבחינה תפיסתית. אם הפעילות השיווקית לא תורמת לארגון, חבל על הזמן והמשאבים שלכם.

נכון ג'ינג'י זה אופי

לא תמצאו אותי יושבת בשקט. אני אוהבת להזיז דברים. אני באה עם הרבה אנרגיות ומכניסה רוח רעננה, תשוקה לעשיה, מחויבות מלאה ומוטיבציה ענקית לתרום להצלחת הארגון שלכם.

אין כמו ניסיון מהשטח

יש לי תואר שני במנהל עסקים (MBA) אבל את הידע והניסיון האמיתיים צברתי במשך 20 שנה בתפקידי שיווק ומכירות ובליווי מגוון ארגונים ועסקים ביניהם:

  • האוניברסיטה העברית – Executive MBA
  • האוניברסיטה העברית – Finance Executive MBA
  • האוניברסיטה העברית, בית הספר למנהל עסקים
  • 'העתיד' – חברת הגמל לעובדי האוניברסיטה העברית
  • תנובה
  • UNILEVER
  • Greenco Energy
  • מדידנט
  • LUXURY TRAVEL
  • מכללת דוד ילין

אני מאמינה ששיווק הוא כמו פאזל ואין שיווק נכון ולא נכון. יש שיווק אפקטיבי שבו כל החלקים יושבים במקום הנכון, ויש שיווק אפקטיבי פחות.
ככל שהשיווק יותר אפקטיבי תשיגו תוצאות יותר טובות לאורך זמן:

  • הגדלת החשיפה לקהל היעד
  • חיזוק התדמית
  • שמירה על אמינות המותג
  • הגדלת הרווחיות
לפגישת הכרות ללא תשלום צרו קשר