מיתוג

אולי יעניין אותך גם

ליווי מכירות

ארגונים משקיעים משאבים רבים כדי לגרום למתעניינים במוצר

הנטייה הטבעית היא לחשוב שלוגו מספיק כדי ליצור מיתוג לעסק, לארגון או לסדרת מוצרים חדשה. אבל מיתוג נכון הוא הרבה יותר מזה.

מיתוג נכון מעצים את המוצר, יוצר לו אמינות ובולטות ומגדיל את סיכויי ההצלחה שלו לאורך זמן רב.

מיתוג מכיל מגוון ערכים ותפיסות לגבי העסק או המוצרים, שמעצים את התחושות ומבדל אותנו מהמתחרים לאורך זמן. ובעיקר, מדבר לקהל הלקוחות שלנו, מעורר את הסקרנות ויוצר משיכה ועניין.

לכן, מומלץ לכל עסק להשקיע זמן וחשיבה מעמיקה בבנייה וחיזוק של מותג.

למותגים בימינו יש השפעה אדירה על הצרכנים, עד כדי נכונות לקנות אך ורק מוצרים ממותגים.

מה נכון לשאול כשאנחנו רוצים לעשות מיתוג לעסק שלנו או למוצר חדש:

  • מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?
  • מה אנחנו רוצים שיחשבו עלינו?
  • מה אנחנו רוצים שירגישו כלפינו?
  • אלו ערכים המותג צריך לשדר?
  • איך זה בא לידי ביטוי בצורה ויזואלית? בלוגו, בדיגיטל, בקמפיינים, בחתימת מייל ועוד.
  • אלו מהלכים אנחנו צריכים לעשות כדי לחזק את סט הערכים של המותג לאורך זמן?

מיתוג נכון מכיל רגש ותחושות, ופונה בעיקר ללב. הסיבה היא שבסופו של דבר הבסיס להרבה מהחלטות הקניה שלנו הוא רגשי ולא רק רציונלי (בניגוד למה שאולי היינו רוצים לחשוב).

אל תוותרו על מיתוג לעסק

התוצאות של מיתוג לא בהכרח ניכרות באופן מידי. ולכן צריך סבלנות, עקביות והשקעה תמידית.

אני מאמינה שאם אתם תאמינו במותג – גם הלקוחות שלכם יאמינו בו!

חושבים לעשות מיתוג לעסק או מוצר ולא יודעים מאיפה להתחיל?
רוצים ליווי מקצועי בתהליך של מיתוג מחדש או ריענון של המותג?
שלחו לי כאן את הפרטים או התקשרו ונדבר על כל האפשרויות.

לפגישת הכרות ללא תשלום צרו קשר