למה אנחנו מתכוונים כשאנחנו מדברים על שיווק דיגיטלי?
שיווק דיגיטלי הוא שיווק שנעשה און ליין בניגוד לשיווק ולפרסום המסורתי (אופליין) שכולל את העיתונים, רדיו, טלוויזיה, שיווק בנקודת המכירה ומבצעי קד"מ. המטרה של השיווק הדיגיטלי היא ליצור נוכחות אינטרנטית רלוונטית ומסקרנת בצורה קבועה ומתמשכת, כדי למשוך מתעניינים ולהניע אותם לפעולה.
הפעולה יכולה להיות: רכישה של המוצר או השירות, יצירת קשר, לייק לעמוד בפייסבוק, הצטרפות לרשימת תפוצה, צפייה בסרטון ועוד. אופי הנוכחות של הארגון ברשת וסוגי הערוצים שבהם יוצג התוכן נגזרים מהמטרות השיווקיות, הצרכים וגודל התקציב של הארגון.
הערוצים העיקריים בשיווק דיגיטלי הם:
- אתר אינטרנט לעסק
- דפי נחיתה מניעים לפעולה
- ניהול דף עסקי בפייסבוק
- ניהול דף עסקי בלינקדאין
- סטורי באינסטגרם
- שליחה של ניוזלטרים לרשימת תפוצה בתדירות בקבועה
- כתיבת כתבות תוכן
- יצירה והעלאת סרטונים
- פרסום ממומן: גוגל, פייסבוק, לינקדין, טאבולה
שיווק דיגיטלי לארגון שלכם
איך יודעים מה מתאים לארגון שלכם?
איך עושים שיווק דיגיטלי מדויק שמביא תוצאות?
לא הכל כמובן מתאים לכל עסק ומומלץ מאוד להכין תכנית שתתאים בדיוק עבורכם. למשל שיווק דיגיטלי לארגון B2C שונה משיווק דיגיטלי לארגון B2B. כמו כל מהלך שיווקי, כדי שלא תבזבזו משאבים וכספים אל תעשו כלום לפני שהגדרתם את המטרות של הפעילות הדיגיטלית, ויש לכם תכנית שיווק דיגיטלית "שיודעת" איך להשיג את המטרות שהגדרתם. זאת הדרך היחידה לחסוך זמן וכסף מצד אחד, ולחזק את המותג ולמשוך לידים (מתעניינים) חדשים, מצד שני.
אתם שומעים כל הזמן על שיווק דיגיטלי אבל לא יודעים מאיפה להתחיל?
רוצים להעביר הילוך ולהגדיל את האפקטיביות של השיווק הדיגיטלי שלכם?
שלחו לי את הפרטים כאן או התקשרו ונדבר על כל האפשרויות.