שיווק מוצרים

אולי יעניין אותך גם

ליווי מכירות

ארגונים משקיעים משאבים רבים כדי לגרום למתעניינים במוצר

מיתוג

הנטייה הטבעית היא לחשוב שלוגו מספיק כדי ליצור

מוצר הוא דבר מוחשי ולכן קל יותר להסביר ללקוח מה אנחנו משווקים, ויותר חשוב – מה הוא מקבל. מהבחינה הזאת, שיווק מוצרים שונה משיווק שירותים או קידום תפיסות עולם.  

יחד עם זאת, שיווק מוצרים משלב מספר היבטים חשובים – שיווק, מכירות ותפעול.

מצד אחד נידרש להתייחס להיבטים הנוגעים לשיווק המוצר:

  • מה הם צרכי הלקוח?
  • מהן התועלות ללקוח הסופי?
  • איך המוצר ייראה ומה התכונות שלו? והאם זה אפשרי מבחינה תפעולית?
  • מה המיצוב של המוצר – איך נרצה שהוא ייתפס בעיני קהל היעד?
  • כיצד לעצב את המוצר כך שיתמוך במיצוב וימשוך את הלקוחות?
  • באלו מילים להשתמש כדי לתאר את המוצר באופן אטרקטיבי?
  • ועוד ועוד

מצד שני, ייצור ושיווק של מוצר דורשים התייחסות למגוון רחב של פרמטרים תפעוליים אשר משפיעים ומושפעים ישירות מתהליכי השיווק.

למשל:

  • איך מכינים תחזיות כמה נמכור? כמה מלאי לייצר? האם נדרשת כמות ייצור מינימלית?
  • איך נבחר את היחידה האופטימלית למכירה מבחינת הצרכן ומהבחינה התפעולית?
  • מה יקרה אם נצטרך למכור יותר ממה שייצרנו?
  • או להיפך, מה נעשה אם לא הצלחנו למכור את כל הכמות שתכננו ונשארנו עם מלאים?
  • כיצד נקבע את מחיר המוצר? מהן עלויות הפיתוח, עלויות הייצור ועלויות האחסון המשפיעים ישירות על תמחור המוצר?
  • היכן נרצה למכור את המוצר? באינטרנט? בחנויות מסוימות? בסופר? בפיצוציה? בחנויות חשמל או אופנה?
  • מה התקנות שצריכות להופיע על המוצר?

איך עושים את זה?

בשביל זה אתם צריכים תכנית שיווק

לאחר ניסיון של 12 שנים בחברות יצרניות מובילות (תנובה ו-Unilever), אני אבנה עבורכם תכנית שיווק אפקטיבית שמותאמת בדיוק למוצר, לאתגרים וליכולות שלכם. תכנית השיווק לוקחת בחשבון את כל הפרמטרים השיווקיים של המוצר, ובהמשך בוחנת כיצד כל אלו באים לידי ביטוי בפרסום ובנקודת המכירה.

יישום תכנית השיווק בערוצים השונים יגדיל את החשיפה למותג, יחזק את המיצוב הרצוי לכם ויגדיל את מספר הלקוחות החדשים והחוזרים.

אבל מילת אזהרה.

מניסיוני אני יודעת שאחד מעקבי האכילס הגדולים של העסק, הוא ביישום של תכנית השיווק. בלא מעט מקרים ראיתי תכניות שיווק נהדרות שיושמו בצורה חלקית בלבד. ולמרות שיש לכך מגוון סיבות, התוצאה היא תמיד אחת: פחות לקוחות ופחות מכירות. כדי לעזור לעסקים לא ליפול ל"מלכודת היישום" פיתחתי מודל של שיווק במיקור חוץ.

במודל הזה אני מנהלת גם את השיווק בשטח ומבטיחה שתכניות השיווק המדויקות שהכנו – אכן מיושמות בפועל.

מחפשים מנהלת שיווק מנוסה, יצירתית, אנרגטית ומחויבת להצלחה שלכם?

שלחו לי את הפרטים או התקשרו ונדבר על כל האפשרויות.

לפגישת הכרות ללא תשלום צרו קשר