בשונה מחברת מוצרים, חברת שירותים חייבת להוכיח כל הזמן שהיא אכן תעניק ללקוח את השירות לו היא מתחייבת. שירות אינו דבר מוחשי ולכן האתגר בשיווקו יותר מורכב. ללקוח אין דרך לדעת איך יהיה השירות שלכם והאם הוא אכן יקבל את התוצאה שהתחייבתם ושלה הוא מצפה. יחד עם זאת ישנן מספר דרכים יעילות להתמודד בהצלחה עם האתגרים האופייניים לחברת שירותים, שיעזרו לכם להגדיל את היקף המכירות.
מה למשל?
- להוכיח ללקוח שכדאי לו לרכוש את השירות שלנו
- להגדיל את היקף המכירות ללקוחות קיימים
- לאתר לקוחות דומים ללקוחות הקיימים
- לאתר שיתופי פעולה אסטרטגיים/משלימים
ועוד ועוד
חשוב להבין: יש הרבה דרכים ושיטות להגדיל את מעגל הלקוחות, אבל יש דבר אחד שמשותף לכולן: רק עבודה עקבית ושיטתית, שנעשית לפי תכנית אסטרטגית מוגדרת ולאורך זמן – תביא לתוצאות ולהגדלת היעדים שהגדרתם.
אז איך עושים את זה?
כאן אני נכנסת לתמונה
אני אבנה לכם תכנית שיווקית שמותאמת במדויק לשירות שלכם, ועונה לצרכים ולמטרות של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. יישום התוכנית יגדיל את החשיפה ללקוחות, יאפשר להם להכיר ולהבין את התועלות של השירות שלכם ויחזק את עוצמת המשיכה של המותג. במקביל נחזק את חוויית הלקוח ונוסיף המלצות ועדויות חיוביות בצורה מתמשכת.
לאורך השנים נוכחתי שאחד הכשלים הגדולים בהשגת התוצאות בעסק נובע מהפער בין "מה שצריך לעשות", לבין היישום של הדברים בפועל. לכן פיתחתי מודל של שיווק במיקור חוץ שמאפשר לי לנהל עבורכם את השיווק בפועל, כדי להבטיח שהתוכניות היצירתיות שהכנו – תצאנה אל הפועל.
מחפשים מנהלת שיווק מנוסה, יצירתית, אנרגטית ומחויבת להצלחה שלכם?
שלחו לי את הפרטים כאן או התקשרו ונדבר על כל האפשרויות.