ארגונים משקיעים משאבים רבים כדי לגרום למתעניינים במוצר / שירות (לידים) לפנות אליהם ולהשאיר פרטי התקשרות.
אבל איך הופכים ליד למכירה? זו שאלת מיליון הדולר.
חשוב להבין שגם אם השיווק עשה עבודה מעולה (!) והגיעו המון פניות איכותיות (!!) בארגון ללא איש או צוות מכירות מעולה שיודע למכור, כמות המכירות תהיה דלה מאוד. ולכן, הדרכת וניהול המכירות באופן מיומן ומנוסה הוא החוליה הקריטית ביותר לסגירת העסקאות.
זיכרו!
שיווק ומכירות הולכים יחד – אין ארגון מצליח שיש לו רק שיווק בלי מכירות.
ואם אין מספיק מכירות או שרוצים להגדיל את כמות המכירות, צריך קודם כל לאמן ולהדריך את אנשי המכירות, ולתת להם את הכלים לסגירת עסקאות.
איך לסגור יותר עסקאות
אם ניקח שני מוכרנים, שרק אחד מהם עבר הדרכת מכירות וקיבל את הכלים המקצועיים לניהול תהליך מכירה אפקטיבי, וניתן להם לדבר עם 10 מתעניינים – סביר להניח שהמוכרן בעל ההכשרה ימכור באחוזים גבוהים יותר.
בתהליכי ייעוץ מכירות שאני מבצעת, אני מתאימה לארגון את שיטת המכירות הנכונה לו ושואלת, בין היתר:
- מהו הפתרון האמיתי שאנחנו מציעים ללקוח? איזו בעיה אנחנו באמת פותרים? האם אנחנו באמת עונים על הצורך שלו?
- האם המוצר או השירות שלנו בעל מעורבות גבוהה או מעורבות נמוכה? בהתאם כיצד מומלץ לנהל את תהליך המכירה?
- איך למקסם את סגירת העסקאות?
- מה יניע את צוות המכירות ויעלה לו את המוטיבציה?
- האם צריך לתת בונוס על מכירה? ואם כן איזה?
- איך מטפלים בהתנגדויות של הלקוח?
- האם באמת יש צורך לתת לקונה הנחות?
- האם מדובר במכירות לעסקים (B2B) או רק לאנשים פרטיים (B2C)?
- ועוד ועוד
מה אני מביאה איתי לתהליך של ייעוץ מכירות
במשך שנים עבדתי בצמוד לאנשי מכירות, הכשרתי וליוויתי אותם, הקמתי צוות טלמרקטינג, פיתחתי הדרכות למכירות, בניתי תסריטי שיחה מקצועיים, טיפלתי בהתנגדויות וכמובן גם מכרתי בעצמי.
אם אתם מעוניינים בשיפור תהליך המכירה, אימון מנהלי המכירות או שיפור מוקד המכירות
כדי להגדיל את כמות המכירות, שלחו לי כאן את הפרטים או התקשרו ונדבר על כל האפשרויות.